Bahia Malaga

18 augustus 2014 - Cali, Colombia

Vrijdag vertrokken we naar Buenaventura om vanaf daar naar de oversteek te maken naar Bahia Malaga. Voor de waaghalzen was de trip met de speedboot geweldig, voor de wat mindere avonturiers een ware nachtmerrie.

Dat we op de natste plek op aarde waren gearriveerd werd in de avond al snel duidelijk, elke ochtend lieten de wolken ook heftig van zich spreken.

Na een warme nacht in een erg duffe kamer gingen we met de boot door het regenwoud door. We hebben gezwommen in de monding van een waterval en de dag vervolgd op het strand.

Dag 2 zijn Carlos, vaders en ik gaan walvis kijken.

Ondertussen zijn we weer in Cali, morgen vertrekken we per vliegtuig naar Cartagena.

1. Atie:
    19 augustus 2014
    Hallo familie Braun,jullie hebben al veel gedaan en gezien zo te lezen. Veel plezier .Arnold en Atie.
  2. Jan Hannaart:
    23 augustus 2014
    Hallo fam,
    Echte diehards ,fietsen, kano en speedboot kan niet op.
    Voor de regen kon je ook in Europa blijven, ik hoop alleen dat de temp. beter is (gem. 15 gr.)